myplaze

Alla inlägg under september 2012

Av Lovisa Waldemarsdotter - 30 september 2012 20:00

Nu har jag varit hajk med systrarna. Satt eldvakt med Emma och Liv mellan 3 och 5 på morgonen. Men nu är jag hemma och har typ spelat sims hela eftermiddagen. Pappa hjälper mej att fixa mejl på min MacBook och just nu skypar jag med Max. Underbart liv jag har.

 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 28 september 2012 10:45

Sitter och jobbar med Keynote samtidigt som jag målar klart regnskogon. Fixar en presentation på engelska läxan men sen har jag lite "rast" och ska jobba lite med GarageBand och Karaokeparty och kanske spela lite mer sims. Studiedagarna är väl egentligen lite latiga men... Jag klagar inte. Senare idag blir det väl hajk... Tror jag... Jag tror jag följer med på "Dagtid".              Börjar lära mej de flesta programen i alla fall...

 

P.S Jag har fått mina skolfoton nu...;p

 


Av Lovisa Waldemarsdotter - 27 september 2012 16:17

Hello!

Sitter i vardagsrummet med syster och leker med min nya dator;p Rätt kul att se alla trevliga program som man måste lära sig tills måndag...;p Ohoh. Photo Booth är rätt kul att ta bilder med och man ska väl se till att lära sig alla motsvarande-program för word, power point, publicer etc. hehe.....


Emma spelar nåt spel på FaceBook och designar klänningar...Jag vill också ha! Menmen, nästa år, så.

Jag har ju i alla fall en dator en vi får väl se om Emma kan spåra sin sims-kod annars fick jag väl låna av dig, Binna? 


Aja, jag har tråkigt. Eller inte.... Jag ska prova lite fler program så vi ses!

 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 18 september 2012 19:34

Grattis på födelsedagen världens bästa Belinda!!!!  

Hoppas du haft en underbar dag! Fick du din vattenkokare? Du kommer bli jättefin i piercing bara så du vet!

Och så får du världens bästa födelsedagspresent av skolan; en dator!


Ja, men snälla, imorgon kommer våra datorer, helt sjuuuuuuukt! Jag ska få en dator! Men jag får ta hem den först torsdag nästa vecka; utvecklingssamtal;p Menmen, har jag väntat såhär länge kan jag vänta en vecka till.


Förmiddagen imorgon fylls av en fantastiskt lång data kurs för MacBookPro. Tja, det kan det vara värt. Fast jag tror inte på Pawel när han säger att dom är bajsbruna.....!? Haha, nejmen.


Vi ses sötisar!

 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 10 september 2012 18:05

2012-09-10 18:05

Känner mej så fruktansvärt fin just nu... Har ducshat efter en skön joggingtur så håret är lockigt av vattnet - och att jag tvättade det i morse. Hmm, ja. Skolan slutade lite väl tidigt idag. Istället för våran normala halv fyra dag gick vi bara till tolv. Har känt mej rätt seg i eftermiddag men det var det värt att läsa världens bästa bok. Menmen, jag är ändå rätt pigg nu. Hallå? Hur kan man inte vara något sprallig? Rosemarie Hathaway och Dimitri Belikov håller på att få ett seriöst förhållande! (Om nu man inte räknar som att de är tillsammans när de, hmm, gör vissa saker med varandra)


Men vad händer i min värld? Inget. Bara vanligat trista dagar. Mitt kärleksliv är ett trassel. Det verkar som om jag föortfarande behöver min kurs, Nea.


Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Vi ses en annan dag ;p

 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 4 september 2012 19:50

2012-09-04 19:50

Hejsan, hejsan. Sitter här och uppdaterar bloggen, sedan ska jag väl kolla in mina rollspel ;p Idag har jag varit i rättviks bibilotek och lånat en bok. Sedan när jag kom tillbaka lånade jag en bok i skolan. Nu har jag altså totalt 5 lånade böcker hemma...;p Till lunch idag åt vi kycklinggryta med ris, mums!

Sedan har vi haft vårat första elevens val idag också. Jag hade musik med Henning. Vi tittade lite på ackord och nästa gång ska jag träna på "Call me maybe" på piano ;D


Igår fick vi beskedet att vi får våra datorer någon dag i vecka 38, om 2 veckor altså! Dock om vi får hem dom då eller ska gå typ work shop's först är oklart.


Idag är Nea sjuk. Men hon kommer imorgon. Det här med Binna - 12 år - Födelsedag - Inte kalas- Present - Projekt - Grejen kanske inte är för svårt att lyckas med trots allt. Vi får se.


Älskar er!

 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 1 september 2012 10:35

2012-09-01 10:35

Sitter här och väntar på att Nea ska ringa. Vi ska planera våran aldeles egna sötis's kalas. Hon fyller ju 12 om 18 dagar ;p Messade med henne och nea igår. För ja, jag fick min mobil. Nu ska väl bara Nea äta frukost så får vi se om hon ringer sen! Kram på er!

   

This is me!


LOViSA/13/Female/Blogger/Visual Kei/VisualPrincesse

Ask Me...

8 besvarade frågor

Bli medlem på EC :)

Calendar

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Search Engine

Posts

Categories

Archive

RSS

Strategy

Talk to your computure

Translate the blog here :)

Fråga min ask^^


Ovido - Quiz & Flashcards