myplaze

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Lovisa Waldemarsdotter - 21 augusti 2012 17:35

2012-08-21 17:40

Jag gick ner och mötte mina syskon som mötte mamma vid bussen. När bussen kom regnade det. Sedan, när vi gått över vägen regnade det MYCKET! Papap kom och hämtade oss med bilen. Jag hann tyvärr inte fota regnet men det var typ en decimeter vatten på marken...

Vi typ skrattade ihjäl oss.

Vi blev rätt så blöta, men, vi hade ändå skitkul.Som sagt, jag blev rätt blöt, men, men, det torkar.Här är lite av vattnet, huh, det var mycket mer än så!Såhär blöt är våran altan...Och så blött är allt som står på den..!Och här är jag, torr och i varma, sköna kläder♥

Haha, det du! En sån dusch friskar värkligen upp humöret! (Och tänjer ut smilbanden!?!) 


Tja, nu är jag hungrig. Var bara tvungen att skriva det här! Så kul! Tror aldrig jag blivit så överaskad sen det haglade mitt i sommaren och gräsmatan var vitfläckig flera dagar efter! Haha, crasy minne..!

 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 21 augusti 2012 15:01

2012-08-21 15:00

Jippie!

En till dag i underbara 6C! Tja, utom Rasmus Karles då... Men, han är som han är. Fick prata lite med min lärare, Pavel, när jag verkligen inte orkade mer av hans idioti. Tja, Rasmus fick också prata med honom... Det löste sej. Jag fick jobba med en annan.


Kom precis hem tillsammans med underbara storasyster...

Dagen idag då. Vi har typ lekt och skrivit papper. Och jag har ritat av Isa, proffsig jag är...

Nejmen, jag fick inte titta... Sedan gjordejag en till, haha.

Den däremot är proffsig.

Men aaaa, sen har vi inte gjort så mycket mer. Längtar efter min dator... ;c


Kollade Binna's blogg idag, skäms Binna! Du har inte skrivit nåt! Men i alla fall,  http://mydaysmylifeee.bloggplatsen.se. Du är grym på foto, vet du det? Försök att sköta den här bloggen! ;p


Dagens Lunch, Kyckling i currysås med ris. Nej, nu är jag lite hungrig. Åt ändå innan 12 så nu kan jag väl ta lite mellis. Sen får vi se om jag fortsätter lite på min berättelse på http://se.gosupermodel.com. Eller ja, jag vet inte. Fixar ett till inlägg, kanske.

 

Tidigare månad - Senare månad

This is me!


LOViSA/13/Female/Blogger/Visual Kei/VisualPrincesse

Ask Me...

8 besvarade frågor

Bli medlem på EC :)

Calendar

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Search Engine

Posts

Categories

Archive

RSS

Strategy

Talk to your computure

Translate the blog here :)

Fråga min ask^^


Ovido - Quiz & Flashcards