myplaze

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Lovisa Waldemarsdotter - 28 augusti 2012 15:34

2012-08-28 15:40

Hemma, åh jag hatar att ha mens. Jag fixade skolan idag i alla fall. Just nu lyssnar jag på Love Story med Taylor Swift.

Rollspelar med en kompis och har nyss gjort matteläxan. Ja, vi har haft matte, spanske, idrott (Som jag inte kunde delta i), svenska och NO idag. Vi har ätit fisk (Blääää!) det var äckligt. Men annars har jag lärt mej gilla skolans mat♥ Mitt kontantkort kom inte idag men imorgon kanske? Hoppas det...:c

I alla fall, här är min mobil;p

 

Jag har i alla fall fått veta att Ny Generation startar på Tisdag, kära Liv gav mej obegriplig info, men, träffar Magda på fredag om inte tidigare. (Ungdomssamling.)

Min gulliga outif idag;

Gröna lapp-jeans, randig tröja, sjal, örhängen, svart BH med guldspännen, Rexona Girl (Deoderant), Parfym med svag vaniljdoft, lätt make-up. Och vita strumpor och mina rosa skor såklart ;p


Vi fick i alla fall skåp igår så tar med lås imorgon. Vi ses!

Och alla sötisar där ute, love you! Och så du Binna, my sweet angel!

 

Tidigare månad - Senare månad

This is me!


LOViSA/13/Female/Blogger/Visual Kei/VisualPrincesse

Ask Me...

8 besvarade frågor

Bli medlem på EC :)

Calendar

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Search Engine

Posts

Categories

Archive

RSS

Strategy

Talk to your computure

Translate the blog here :)

Fråga min ask^^


Ovido - Quiz & Flashcards