myplaze

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Lovisa Waldemarsdotter - 9 mars 2013 18:53

Visst är det väl kul att se när någon man gillar utvecklas? Blir starkare eller förverkligar sig själv? Artisterna i år har varit sisådär, tycker jag. Hallå Sverige ni kan bättre! Jag är däremot väldigt glad att Svenska Eurovision har öppnat sig för alternativ musik. Ett starkt exempel är YOHIO med sin "Heartbreak Hotel". Äntligen tillåter melodifestivalen den Visuella sceenen. Ordningen ikväll är:

 

Okej

Okej

Okej

Okej

Dålig

Okej

Hemsk

Hemsk

Okej

Bra

(Just sayin, it's my åsikt!)


Tror YOHIO vinner, det här är SEIKE's argument:

Jag tror att YOHIO vinner utav den enkla anledningen att han stack ut mest i år. Det är många bra låtar som tävlar, men ingen har kunnat missa YOHIO. Inte ens de som inte sett på Melodifestivalen alls.
Han både skiner och sticker i Sveriges ovana ögon.
Jag säger det inte för att jag önskar att det vore så eller för att majoriteten verkar dela den åsikten med mig, utan för att det faktiskt är vad jag tror på. Han är rätt i tiden helt enkelt och Sverige tycks hålla med.
Det är ett vinnande koncept som kommer att gå enda hem.

(Från: www.seike.se)


Enjoy your afternoon!

This is me!


LOViSA/13/Female/Blogger/Visual Kei/VisualPrincesse

Ask Me...

8 besvarade frågor

Bli medlem på EC :)

Calendar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Search Engine

Posts

Categories

Archive

RSS

Strategy

Talk to your computure

Translate the blog here :)

Fråga min ask^^


Ovido - Quiz & Flashcards