myplaze

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Lovisa Waldemarsdotter - 14 mars 2013 18:03

Japp, så här såg man ut idag då. Lite tilltufsat då bilden är alldelses nytagen men jag älskar min frisyr. Tack @Hanna_Seremedy för tipset :) 

 

Hade även en rosa Tub-Topp med gepard mönster och en kort jeanskjol. Min systers korsörhängen sitter fortfarande som klistrade, orkar inte byta till natten. Sminket har gått bort det mesta nu men men... Jag tvättade och fönade håret, lockade det och delade upp i tre delar. Satte i en rosett och Sprayade det. Nu blev det Wisteria i min spellista. Happy ♥ 

Var på biblan idag och lånade massa manga :) 

 

Visst är det fina? Och även... Wait! Look what I've got...! ♥

 

Dock har man ingen egen än.. ;|

Haha, det slog mig nu att "Wisteria" betyder "Blåregn." Hur tänkte ni där, Desaiha?

Imorgon är det studiedag. Den spenderas i Mora, med näsan i den där î och hörlurarna ipluggade. Haha. Ska köpa nya FRIDA tidningen, den med YOHIO :) Ska nog ha någon orginell klädsel så folk kan stirra i affärerna. Lol. 

Nu bytte det låt till SiREN. Den kan jag utantill nu ;)

Nä, nu ska jag läsa lite manga och kanske skriva mer på "Låt bli, Hallie!". Vi får se ;)

RULED BY MADNESS

This is me!


LOViSA/13/Female/Blogger/Visual Kei/VisualPrincesse

Ask Me...

8 besvarade frågor

Bli medlem på EC :)

Calendar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Search Engine

Posts

Categories

Archive

RSS

Strategy

Talk to your computure

Translate the blog here :)

Fråga min ask^^


Ovido - Quiz & Flashcards