myplaze

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Lovisa Waldemarsdotter - 12 mars 2013 10:13

Desaiha är ett underbart band! Du kan köpa deras singel WISTERIA här!

Det här är killarna som är med i det fantastiska bandet!!!

 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 12 mars 2013 09:39

Blev hemma idag. Lite tråkigt men har man typ... PMS eller ägglossning så har man. Min mage gör asont och ryggen tänker snart gå av. Lite ledsen att jag missade kistna skolgruppen, måsta messa Vilma sen och fråga om hon kunde få en autograf från YOHIO till mig ♥ I så fall blir jag nästan hyper. Jag och Linn planerade våran sommar igår via KiK. Den ser ut så här:

  1. Sundsvall
  2. Stockholm
  3. Canada
  4. Japan

Det ser väl bra ut? Självklart ska vi gå på konsert med Seremedy och även (för hennes skull) Justin Bieber. Hon påminde mig om att aldrig säga aldrig (never say never - JB) och att våra planer visst kunde komma att bli satta i verket. Vi ska i alla fall till Sundsvall. Världens bästa Sushi-bar här kommer vi!!! Ska man äta Sushi ska man väl göra det där den till och med är godare än i Japan? Enligt Yohio, i alla fall. 

Underhöll mig under morgonen med att modellera. YOHIO fick det bli eftersom jag inte äger någon svart lera. Här har ni ett halvtaskigt, ogräddat resultat:

 

Sådär tycker jag men. Läskig tomtebricka :(

Har fått veta att jag i alla fall inte är ensam om att ha sömnproblem. En person på Insta la upp en fantastisk fanart av Billy (WhyMyMore) och skrev att hon börjat rita 3 på natten. Lol, men endå fantastiskt bra! Ni kan kanske få se den senare. Mina fanarts artar sig. Det här är den underbara bilden av SEIKE CLOWNiAC!

 

Och orginal bilden... Hehe

 

Och min fantastiska Fanart av YOHIO (Manga)

 

Visst är de fina?

Snart ska jag väl ta mig en fika och lyssna på YOHIO/Seremedy/OverWorld/Desaiha musik. De är så otroligt duktiga!!! Adrian när han sjunger Heartbreak Hotel är bara... ♥

Men vi ses väl sen :)

STAY MAD

This is me!


LOViSA/13/Female/Blogger/Visual Kei/VisualPrincesse

Ask Me...

8 besvarade frågor

Bli medlem på EC :)

Calendar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Search Engine

Posts

Categories

Archive

RSS

Strategy

Talk to your computure

Translate the blog here :)

Fråga min ask^^


Ovido - Quiz & Flashcards