myplaze

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

Mästerkock

Av Lovisa Waldemarsdotter - 23 augusti 2012 18:33

2012-08-23 18:30

Då har man gått en dag till i världens bästa Rättviksskolan. Vi började dagen  med en liten NO lektion tillsammans med Anders Carlström, sedan gick vi vidare till SO/SV med Bittan och Kristina Gatu. Sedan dagens minsta lektion; matte. 35 minuter med Anders igen. Efter det var det dags för Engelska och sedan var det SO igen. Det var min dag. Till lunch var det blodpudding och potatisbullar, inte världens bästa men det är ändå mat.


Ber om ursäkt för dålig uppdatering, jag hade lite dataförbud...hehe. Men jag har städat mitt rum idag så jag belönades med att få sitta här! *Happy face*

Blev rätt okej va?


Sen nu på kvällen har jag hjälpt föräldrarna att laga mat då. Lite pictures!

Sallad... Okej, då vet jag hur jag skär det.Lite decorativa tomatklyftor....Och så gurkan, alltid lika viktig.Se vilken delikat sallad. Middagen är serverad!


De var jätteglade för lite hjälp. Nu har jag läst lite på belindas blogg, fint att du skriver nu sötis!

Imorgon har 6C skolfotografeting. Får väl fixa nåt till håret men sedan får det bli något typ normalt. Orkar inte gå i klänning...    


Dagens outif då, vita lapp-jeans, vitt och svartprickigt linne, grå tjocktröja, rosa sjal, rosa strumpår och en lätt makeup tillsammans med en halvhård håruppsättning och en mild parfym.

 

Och så har jag såklart spelat flöjt också, en av mina favoritlåtar med mina absoluta favoritartister, Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne, Zyan Malki och Louis Tomlinson! Här kommer.....What Makes You Beautiful med One Direction!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Waldemarsdotter - 1 april 2013 18:44

Kommit hem från årets sista påskmusikal live. Var där i fredags också... Idag hade jag med både Linn och Edit. De verkade tycka om den <3  Erik Lejonhjärta är fantastisk. Jag ska försöka hitta om han har FB, Twitter, insta etc...  Hans röst är u...

Av Lovisa Waldemarsdotter - 30 mars 2013 09:36


Pappa slår på Tv:n och själv möts man av ett strålande leende och YOHIO's vackra ansikte. Tanke: Haha, det var ju det också. Sitter just nu och tittar på reklam, väntar på uppträdandet. Det blir ju kul! Haha, måste kolla på webben senare. Om det komm...

Av Lovisa Waldemarsdotter - 24 mars 2013 19:55

Sist jag kollade hade jag 37.6 grader feber. Jag vet att det egentligen inte är feber men ändå. Jag kommer inte att kunna gå på Yohiosigneringen och antagligen missa ett par dagar nästa skolvecka också. USCH!   3 DLTBTBR <3 Iiiiihhh! ...

Av Lovisa Waldemarsdotter - 23 mars 2013 16:49


 

Av Lovisa Waldemarsdotter - 22 mars 2013 16:15

Jag har köpt en ny Julia 8) Wiiiho! Den var faktiskt bättre än jag trodde. Köpte den för affischen men det visade sig vara en hel artikel... <3       Och gissa vad? YOHIO har ingen flickvän! Hihi, trodde faktiskt han hade det :/ Nu sk...

This is me!


LOViSA/13/Female/Blogger/Visual Kei/VisualPrincesse

Ask Me...

8 besvarade frågor

Bli medlem på EC :)

Calendar

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Search Engine

Posts

Categories

Archive

RSS

Strategy

Talk to your computure

Translate the blog here :)

Fråga min ask^^


Ovido - Quiz & Flashcards